Alla inlägg den 12 september 2014

Av Emelie - 12 september 2014 11:15

Bästa myset och att starta dagen på är morgonmyset i sängen innan vi går upp och äter frukost.

Hej fredag! Helgen är inte långt borta och om bara några timmar slutar sambon jobba, fördelen med att han börjar jobba supertidigt om morgnarna är ju att han slutar tidigt:). Vi tänkte försöka hinna med att gå och förtidsrösta i eftermiddag, så man har det gjort. På söndagen har vi lite planer så då hinner vi inte. Har ni röstat? Jag tycker det är en plikt att gå och rösta och få påverka vår framtid.

Nu dags att fixa lunch till oss. Blir nog något enkelt som korv med bröd till mig och Filippa. Felicia får burkmat, precis bytat amningen mot lunch och det går jättebra. Inte lika matglad som storasyster var men detta ska nog bli bra tids nog:).

Fin fredag till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards