Alla inlägg den 15 september 2014

Av Emelie - 15 september 2014 20:35

Ikväll gick vi en sväng till lekplatsen, blev så fint väder på eftermiddagen så kände att vi behövde komma ut en gång till idag:). Dessa två flickorna alltså, finaste systrarna!

Det blev även en liten gungpremiär för Felicia, hon är dock lite för liten för gungan, men hon verkade gilla det:).

Godkväll! Så var det måndag igen och ny vecka. Det är även förkylningstider. Felicia är jätteförkyld och jag känner mig också lite halvkass, precis som det är något som är på väg att bryta ut, hoppas verkligen inte det blir något. Annars har måndagen passerat fort, innelek fram till lunch sen gick vi ut en stund. Nu sitter jag framför tvn och ser lite idol, har inte följt det så värst mycket nu i början så hänger inte riktigt med.

Hoppas ni haft en fin måndag & start på veckan!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards