Alla inlägg den 4 september 2014

Av Emelie - 4 september 2014 20:07

I eftermiddag hade jag min egna lilla Pippi här hemma:).

I något för stora kläder, men vad gör det:)

Ja, ni förstår kanske att hennes stora idol är Pippi! Mycket som härmas ifrån henne nu. Så himla roligt när hon går omkring här hemma och leker Pippi:).

Godkväll! Nu har Pippi gått och lagt sig och även lillasyster sover sött. Själv sitter jag och ser på Zlatan och de övriga i svenska landslaget med ett halvt öga. Det jag sitter och längtar efter egentligen är att Hela Sverige bakar ska börja, ett av mina favoritprogram som ni kanske förstår eftersom jag älskar att baka:). Så lite bakinspiration blir det ikväll;).

Önskar er en fortsatt fin kväll!

Av Emelie - 4 september 2014 10:11

Äntligen är vi färdiga med vårt målande. Här ser ni vårt staket som blivit grått och fint!

Här har ni en bild på hur det såg ut innan, svårt att ge en rättvis bild när man fotograferar, men det är så stor skillnad och det känns som en helt ny trädgård! Vi är supernöjda.

Det tog sin lilla tid att måla, vädret var lite emot oss och sen behövdes det ju målas mer än en gång, inte det roligaste jobbet, men så värt det!

Är så glad att vi tog beslutet och orkade göra det i år, nästa år har vi säkerligen fler projekt på gång. Ljuva husliv:).

Hejsan! En solig och varm dag idag också, så underbart! Idag har jag inga direkta planer, så himla skönt! Det ända jag "måste" göra är väl att sortera tvätten och lägga in i våra garderober, tvättdag igår så då blir det lite efterarbete idag:).

Ni får ha en toppen dag, nu blir det en kopp kaffe i solstolen för mig;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards