Alla inlägg den 27 juni 2015

Av Emelie - 27 juni 2015 20:39

Jag och min älskling i trädgården hemma hos mina föräldrar.

I Barsebäcks hamn där vi var och åt. Det blev en fin kväll även om det var lite kyligt. Så mysigt att gå runt och kika på fina båtar och höra och se havet.

Jag åt en god halstrad torsk med rödbetor, skirat smör och färsk potatis, så himla gott! En perfekt födelsedagsmiddag.

Vi två igen:).

Sen hade jag bakat en kladdkaka med chokladfudge, så vi tog kaffe och tårta hemma hos mina föräldrar efter restaurangbesöket. Så jag hade en riktigt bra födelsedag med dom bästa!

Godkväll! Äntligen satt mig i soffan med ett kallt glas Cola och lite godis, är det lördag så är det;). Vi sov över hos mina föräldrar och stannade kvar en stund under dagen idag. Jag, Filippa och min syster (Filippas moster) åkte och plockade jordgubbar medan Felicia sov middag. Så 9 liter jordgubbar fick vi med oss hem, så gott! Ätit glass och jordgubbar till efterrätt idag, sen får vi se om jag hittar på något med dom andra eller bara njuter av jordgubbarna som dom är. En del kommer jag nog frysa in till smoothies:). Finns ju mycket man kan göra med dom röda underbara bären och tröttna kan man väl inte göra? Inte jag i alla fall;).

Nu sitter vi här och väntar på fotbollen som snart börjar, eller rättare sagt min sambo väntar. Jag är inte så jätteintresserad men jag kan nog roa mig med lite nätshopping samtidigt som fotbollen är igång i bakgrunden:).

Fortsatt fin kväll till er, så hörs vi mer imorgon;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards