Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Emelie - 6 juni 2015 21:57

Här kommer lite bättre bilder på våra nya utemöbler:).

Här ser ni även lite av soffan som sambon byggt ihop!

Godkväll! Hoppas ni haft en bra nationaldag, har ni firat på något sätt? För oss har det varit som en helt vanlig lördag och vädret blev ju riktigt bra till slut:). Vi åkte iväg och kikade på glaspartier till uterummet i eftermiddags, så nu har vi nog bestämt oss för vilka vi ska ha i alla fall:). Kom även hem med lite nya blommor till trädgården. Annars har vi varit ute och busat i trädgården en massa, så härligt det är med sommar och dessa ljusa kvällar, bästa bästa!

Kram på er, så hörs vi snart igen;).

Av Emelie - 6 juni 2015 13:13

I förmiddags när det ändå bara regnade passade jag på att baka dumlekakor tills imorgon. Det blev så goda, ja jag var ju såklart tvungen att provsmaka;).

Hejsan! Äntligen har regnet försvunnit och nu är det lite sol blandat med moln. Det är riktigt varmt och kvavt ute men jag klagar inte, så skönt att äntligen få känna lite värme:). Har även varit ute och sprungit idag, så nu är femte träningspasset för veckan avklarat. En riktigt bra träningsvecka med andra ord. Annars är det mesta fixat inför imorgon, så när Felicia vaknar från sin vila åker vi nog och kikar lite på olika glaspartier till uterummet och sen hoppas jag att vi kommer förbi plantagen eller något också, behöver lite blommor till trädgården:).

Önskar er en fin lördag, så hörs vi kanske lite senare;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards