Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Emelie - 1 juni 2015 21:42

Mina tuffa tjejer imorse innan vi gick ner på torget där alla förskolor hade samlats för sommarkonsert. Filippa och Felicia fick träffa sina kompisar från dagis och sjunga, vilket var mycket uppskattat av Filippa.

Hej! Så lider denna härliga måndag mot sitt slut. Jag och tjejerna har haft en skön dag och vädret har varit helt ok faktiskt. I eftermiddag när sambon kom hem från jobb passade jag och Filippa på att baka kakor till helgens kommande kalas. Sambon har fyllt år och jag fyller år i slutet av denna månaden så vi ska fira oss. Kommer bli mer bakande i veckan vilket bara är skoj:). Annars har vi varit ute en massa i trädgården hela dagen, så härligt! Har tänkt att jag skulle ta bilder på vår utesoffa som blev klar förra veckan, men glömmer det hela tiden. Ska försöka göra det nu i dagarna och stensättningen också, som är helt klar sen en liten tid tillbaka:). Så att jag kan visa er det färdiga resultatet.

Nu ska jag mysa i soffan lite innan det blir sängen och ladda för en ny vecka som dessutom är en kort vecka, endast fyra dagar då det är nationaldagen och röd dag på lördag när jag skulle jobbat:). Kram på er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards