Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Emelie - 5 juni 2015 21:46

Förra helgen köpte vi nya utemöbler som vi satte upp nu ikväll efter att vi städat i vårt uterum. Så ett glas rosevin avnjöt jag i dom nya möblerna denna sommarkväll:).

Det blev så himla bra och fint med dom nya möblerna, är så nöjd! Nu längtar man bara tills allt blir klart. Glaspartier till uterummet väntar vi med till sensommaren/hösten, men madrasser och kuddar till vår utesoffa ska vi hitta:).

Godkväll! Så sitter vi här och det är fredag igen, den här "korta" veckan gick alldeles för fort, hinner liksom inte med ibland. Idag har verkligen sommaren kommit på besök och jag hoppas innerligt att den är här för att stanna. I helgen blir det som sagt kalas på söndag, så imorgon blir det till att fixa lite inför det, men även träning och lek med tjejerna ska såklart hinnas med.

Hoppas ni haft en bra fredag och start på helgen! Nu blir det soffan och en film:). Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards