Alla inlägg den 13 juni 2015

Av Emelie - 13 juni 2015 21:45

Får det lov att vara en blöt puss syrran;). Den där syskonkärleken är det bästa som finns! Våra underbara tjejer!

Mycket bus och skratt:). Glada och på bästa morgonhumöret startade vi denna lördag!

Eftermiddagsfikat bestod av en prinsessbakelse till mig, dagen till ära då det är prinsbröllop. Det bästa jag vet är nämligen prinsesstårta! Filippa och sambon mumsade på varsin kardemummabulle.

Godkväll! Ja dagen startade som sagt med glada tjejer och frukost ute på trädäcket, så varmt redan klockan åtta imorse när vi åt frukost. Hur underbart är inte det!? Sedan har vi tillbringat dagen i trädgården med en massa mys och lek. Inga tråkiga måsten utan vi har bara varit idag och tagit dagen som den kom, så härligt! Självklart har vi tittat på prinsbröllopet och även hunnit med lekplatshäng, så en riktigt bra lördag med andra ord.

Nu sitter vi i soffan och bara tar det lugnt och njuter av sommarregnet utanför, för just nu regnar det här...vilket inte gör så mycket nu så här på kvällskvisten. Fortsatt mysig kväll till er, så hörs vi snart igen!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards