Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Emelie - 14 juni 2015 19:59

Igår efter frukosten hade jag lite egentid med min Filippa. Så vi tog cykeln och cyklade på en liten cykeltur. Det blev en hel del härliga sommarbilder:).

Min fina sommarflicka

När vi kom hem möttes vi av en glad lillasyster:).

Hejsan! Det blev ett litet bildregn från gårdagens underbara cykeltur med min stora tjej. Mysigt att bara få vara hon och jag ibland:). Precis som gårdagen har denna söndag varit supermysig. Lite regn i förmiddags men sen kikade solen fram och det blev en fin dag. Jag har varit ute på en skön löprunda, varmt och svettigt var det men så härligt. I eftermiddag har vi grillat, sen gick vi ner och åt mjukglass på torget. Åh vad jag älskar sommar! Denna helgen har varit så himla bra på många vis.

Hoppas ni haft en toppen helg, nu blir det snart fotbollstittande här hemma...Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards