Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Emelie - 9 juni 2015 20:53

Blev en liten mini daimstrut efter lunchen idag. Jag cyklar ju nästan alltid hem och äter lunch och idag satt jag till och med ute och åt, så härligt! Annars har vädret skiftat kraftigt under dagen.

Hej! Så var en ny vecka igång och dagarna går så himla fort. På jobb är det fullt upp i princip varje dag, skolavslutningsvecka och midsommar nästa vecka gör att alla vill bli fina i håret såklart. Morgonen började med sol och riktig värme. Filippa tog på sig klänning och det kändes så härligt, men det byttes senare ut mot regn. Jag som verkligen trodde att sommaren var här nu, men men den kommer väl tids nog:).

Nu ska jag springa ner i tvättstugan...Fin kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards