Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Emelie - 7 juni 2015 21:56

Idag har vi som sagt haft kalas här hemma för att fira mig och sambon som fyllt år. Ja jag fyller inte år förrän om 3 veckor. Sambon grillade en massa gott och till de åt vi nypotatis, sallad, foccacia och olika såser, riktigt somrig mat:). Sen blev det jordgubbstårta och småkakor som jag bakat. Glömde tyvärr bort att ta bilder, men blev några på tårtan i alla fall:).

Godkväll! Blev visst ett sent hej, men dagen har gått så himla fort. Ett lyckat och trevligt kalas blev det och vi fick så mycket fina saker:). Vi kunde sitta ute, även om det var lite småkallt emellanåt är det så himla härligt att vi äntligen kan njuta av grillat ute.

Hoppas ni haft en mysig helg, nu tänkte nämligen jag lägga mig och ladda inför en ny vecka! Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards