Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Emelie - 15 juni 2015 12:27

Till förmiddagsmellis gjorde jag fruktspett till tjejerna på banan och jordgubbar.

Glada satt dom och väntade:).

Mums;).

Jag tänkte att jag skulle få smaka ett spett men dom hamnade i tjejernas mage fortare än fortast, vilket var ett gott betyg! Frukt och bär är ju så gott och att trä på ett spett gör det hela lite festligare och roligare.

Hejsan! Ledig måndag för mig, så jag och tjejerna har en mysig dag hemma tillsammans. Efter fruktstunden i förmiddags har vi varit på lekplatsen och gungat...och gungat! Båda två älskar att gunga:). Felicia sover sin middagsvila nu, jag & Filippa ska snart sätta oss vid bordet och äta spaghetti och köttfärssås som jag slängde ihop efter frukosten, perfekt snabblagad lunch och så gott. I eftermiddag väntar egentid för mig då jag ska få midsommarfina naglar, sen blir det även lite kikande i affärer:).

Nu lunchdags;). Hoppas ni får en fin måndag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards