Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Emelie - 21 juni 2015 17:54

Bästa systrarna sitter inne på Felicias rum & Filippa "läser" bok för sin lillasyster, hur sött och gulligt är inte det! Dom är så glada i varandra dessa två, även om det ibland blir lite kivande, men det är ju sånt som tillhör:).

Jag blir alldeles varm i hjärtat av att se dessa två söta tjejer ihop så här!

Hejsan! Så var midsommarhelgen snart över och så fort den gick. Vi har haft en jättebra helg, trots det tråkiga vädret. Midsommarafton spenderas med fina vänner och god mat precis som det ska vara. Igår var vi på kalas, sedan åt vi grillat hos mina föräldrar på kvällen. Idag har det blivit lite av varje, milen sprang jag i förmiddags och i eftermiddag fick vi ett ryck och körde in till Malmö till en av alla temalekplatserna som finns där. Nu är sambon ute med tjejerna och bygger en studsmatta som vi fick med oss hem från vår lilla eftermiddagstur:). Så nu är även vi med studsmatta som resten av alla barnfamiljer i Sverige;).

Nu blir det ut en stund i trädgården:). Hörs snart igen!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards