Alla inlägg den 31 januari 2016

Av Emelie - 31 januari 2016 22:10

Dagens fika:). Jag & Filippa var nere och handlade lite som fattades till dagens middag och då "råkade" vi få med oss hem lite fika;). Gott var det!

Godkväll! Tänkte snart gå och lägga mig. Nu vecka och månad imorgon ju:). Tänk att det redan är februari månad imorgon...Helgen har gått snabbt som vanligt, men när jag jobbar på lördagar försvinner liksom helgen extra fort vilket inte är så konstigt. Vi har haft en mysig helg. Igår firade jag och sambon våra 8 år tillsammans med en flaska Amarone vin och god mat.
I helgen har även träning hunnits med. Tycker det är så skönt att träna på helgen när man är ledig och har mer tid. Backintervaller igår och en löprunda idag fick det bli, så härligt! Behöver dock nya löparskor (gjort ett tag) så suttit och surfat runt en massa ikväll, så får bli att beställa ett par nya snart.

Hoppas ni haft en bra helg! Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards