Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Emelie - 5 januari 2016 21:45

Ute är det snö och kallt, men här inne i värmen har jag mumsat på jordgubbar och grädde:). Vardagslyx helt enkelt. Fast idag känns det lite som fredag eftersom man är ledig imorgon.

Godkväll! Kikar in lite snabbt och säger hej. Håller på att klä av granen och lyssnar lite på musik medan barnen sover och sambon är borta ikväll.
Tänk att det äntligen kom lite snö här nere också, min önskning från igår gick alltså i uppfyllelse, hihi:). Nu får vi hoppas att det ligger kvar något imorgon så vi kan gå ut och busa i snön med tjejerna och att min löprunda som jag brukar ta är "plogad", för springa ska jag göra imorgon oavsett väder:).

Önskar er en fortsatt fin kväll! Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards