Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Emelie - 6 januari 2016 20:33

Precis som rubriken lyder, Äntligen SNÖ, ja det var vad Filippa och sedan Felicia gick runt och sa imorse:). Så direkt efter frukosten gick vi ut en sväng och busade i snön.

Sötaste systrarna som är så glada i varandra, ja nästan jämt;).

Hej på er! Vilken härlig trettondag vi haft. Effektiv dag med en massa roligheter och lite "måsten". Granen har nu åkt ut, så nu är allt som har med jul att göra borta här hemma.
Annars har vi som sagt busat i snön, jag har hunnit med en löprunda och nu i eftermiddag var vi på lekland. Kan säga att det var svettigt och en massa folk där, men tjejerna tyckte det var superskoj och var väldigt nöjda över besöket vilket var huvudsaken.

Nu har jag och sambon slagit oss ner i soffan och här lär vi stanna tills vi ska gå och lägga oss:).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards