Alla inlägg den 13 januari 2016

Av Emelie - 13 januari 2016 21:13

Vårt lilla mini badtroll:).

Med bus i blicken och så himla gosig, finns ju inget bättre än nybadade tjejer i badrock:).

Passade på att knäppa några bilder på vårt lilla charmtroll nu ikväll efter badet;).

Godkväll! Har ni också precis sett på Sveriges mästerkock? Jag gillar programmet och tycker att det är underhållande. Tyvärr har sambon bytt kanal och såklart är det fotboll som visas på tvn här hemma nu:(. Så jag tänkte istället surfa runt och leta efter lite inspiration till Felicias födelsedag som börjar närma sig (2 månader kvar).
Idag har jag annars haft en supermysig eftermiddag. Eftersom vi haft väldigt lugnt på jobb idag, så passade jag på att gå hem lite tidigare. Så jag har hämtat tjejerna på dagis och hunnit med en massa, ja det känns så iallafall eftersom jag alltid kommer hem så sent vanligtvis. Lyckan att få hämta på dagis är total, bästa som finns för mig som alltid bara lämnar. Tjejerna blev väldigt överraskade och glada när jag dök upp vill jag lova:).

Hoppas ni har en mysig kväll! Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards