Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Emelie - 9 januari 2016 13:36

Igår lyxade jag och sambon till det med varsin räkmacka & lite bubbel till fredagsmyset, så galet gott & mysigt:).

Denna bilden är från imorse, så härligt att flytta in i vardagsrummet och ta med sig en kopp kaffe in efter frukostmyset i köket:). Tjejerna lekte superfint medan jag och sambon hann dricka varsin kopp kaffe i lugn och ro med Nyhetsmorgon på i bakgrunden.

Hej på er! Så underbart det är med helg och ledighet. Vi har redan hunnit med väldigt mycket tycker jag. Efter en lång och mysig morgon tog vi oss ut till skogen där jag sprang en runda i all snö, så mycket jobbigare och tyngre det är med allt vitt på marken, men det är väl det som kallas för bra träning;). Under tiden jag sprang busade tjejerna med sin pappa i skogen.
Nu har jag landat en stund i soffan...Filippa sitter på sitt rum och skriver/ritar och Felicia vilar middag. Snart får det väl bli ett litet städryck här hemma..och kanske lite pulkaåkning senare i eftermiddag, om där är någon snö kvar, för det är plusgrader ute just nu, så all snö som kom igår känns just nu väldigt meningslös:(.

Fin lördag till er, så hörs vi snart igen:)

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards