Alla inlägg den 4 januari 2016

Av Emelie - 4 januari 2016 21:12

Igår åkte lite av julen ut, stakar och stjärnor är nu nere, men granen står kvar. Jag orkade inte ta tag i den igår, så den åker ut på onsdag då man är ledig:). Krispiga tulpaner fick istället flytta in och visst får man allt lite vårkänslor;).

Hej! Så sitter man här i soffan igen, inget bra på tv så jag håller mig till Ipaden:). Efter en dag på jobb blev det ett bodypump pass nu ikväll, så härligt! Annars har dagen gått supersnabbt då det varit full rulle på jobb idag, vilket bara är positivt. En jobbdag imorgon också, sen en ledig dag igen. Väldigt "hattande" när det gäller ledighet för mig, eftersom jag jobbat alla dagar utom dom röda. Men man får vara glad för det lilla. Nu hoppas jag att vi kanske får lite snö snart, så man kan gå ut och åka pulka...på onsdag hade till exempel varit väldigt passande:).

Hoppas ni haft en bra måndag & start på veckan! Kram på er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards