Alla inlägg den 25 januari 2016

Av Emelie - 25 januari 2016 19:58

Idag har jag varit ledig, så jag passade på att göra goda bananplättar till mellis. Väldigt enkelt och gott att göra och tjejerna uppskattar det. Ett perfekt nyttigt mellanmål.

Recept på dessa bananplättar/pannkakor är:

4 ägg
2 bananer
1/2 msk fiberhusk
1 tsk bakpulver

Jag halverade receptet och då blev det lagom många plättar till oss tre till lite mellanmål. (Receptet har jag hittat hos 56kilo.se)

Godkväll! Hoppas ni haft en skön måndag och start på veckan!? Jag har varit ledig idag (är ledig varannan måndag eftersom jag jobbar varannan lördag). Jag och tjejerna har haft fullt upp hela dagen & i eftermiddag har jag varit inne i Malmö och fixat naglarna. Ljusrosa naglar fick det bli denna gången:). Så min måndag har varit riktigt bra.

Nu inväntar jag idrottsgalan som börjar alldeles strax. Mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards