Alla inlägg den 11 januari 2016

Av Emelie - 11 januari 2016 14:38

Idag startade jag morgonen med denna choklad & banan chiapudding, superenkel att göra och väldigt god. Mycket godare än dom andra jag prövat, som varit mycket "stabbigare" och för mig som inte gillar gröt så var detta ett bra alternativ, kanske inte så nyttigt med kakao i men chiafrön ska ju vara väldigt nyttig:). Perfekt till frukost, mellis eller efter träning.

Du behöver:
1 mosad banan
1 dl mjölk
2 tsk kakao
1 msk chiafrön

Blanda ihop allt och låt stå över natten.

Hejsan! Just nu sitter jag med en kopp kaffe bredvid tjejerna som pysslar på golvet. Filippa gör pärlplatta och Felicia bygger med plusplus. Så skönt det är med ledig måndag och att få vara hemma och mysa med mina tjejer. Lekplatshäng och massa memoryspelande har hunnits med.
När sambon kommer hem från jobb hoppas jag hinna ut på en löprunda innan det blir mörkt:).

Nu ska jag läsa bok för Felicia...Fortsatt fin måndag till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards