Alla inlägg den 31 maj 2015

Av Emelie - 31 maj 2015 21:23

Blomma till min mamma på morsdag, så fin pastellrosa hortensia, nästan så att jag ångrar mig att jag inte köpte en likadan till mig själv fast i den blåa färgen. Rosa är ju helt klart min favvofärg, men har snöat in lite på blått nu när det gäller blommor till vår trädgård, så fint ihop med vita blommor till vårt röda tegelhus:). Sen fick hon även en dubbeltriss där det tyvärr inte var någon vinst:(.

Rabarbermoussetårta med hallon fick avsluta en god middag med grillat kött, grillad korv och med en massa goda tillbehör.

Godkväll! Tänk att det redan är juni månad imorgon, kan inte riktigt förstå att imorgon är det officiellt sommar. Tyvärr känns det som höst ute, riktigt aprilväder. Men jag hoppas såklart som alla andra att det vänder nu i juni och att sommaren är på ingång snart. Eftermiddagen spenderade vi som sagt hos mina föräldrar. Vi åt grillat till middag och till efterrätt en god frisk raberbermoussetårta, så en mysig morsdag har det varit.

Nu tänkte jag krypa upp i soffan och se lite tv innan sängen kallar...Kram på er!

Av Emelie - 31 maj 2015 10:09

Imorse vaknade jag till denna goda Morsdagsfrukost:).

Varma croissanter, ägg, massa frukt, kaffe och juice.

En riktigt bra start denna morsdag;).

Hejsan! Idag är det söndag, men inte vilken söndag som helst, det är nämligen Mors dag! Jag fick en riktig lyxfrukost imorse och fina underkläder av mina tjejer:). En mysig och perfekt start denna morsdag, ja jag kunde fått sova lite längre, men men:). I eftermiddag ska vi hem till mina föräldrar & fira min mamma. Vädret kunde varit bättre idag, annars ser jag framemot en mysig söndag med familjen.

Önskar er en fin dag, så hörs vi lite senare;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards