Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Emelie - 13 maj 2015 21:39

Nya svarta ballerina skor har flyttat in hos mig, så himla fina och galet sköna är dom. Verkligen ett bra köp;). Kommer användas flitigt nu i vår och sommar!

Godkväll! Lill-lördag, men känns lite som fredag idag eftersom man är ledig imorgon:). Jag sitter och dricker Cola, köpte hem en flaska rosevin men vi sparar den tills på fredag då jag hade lite huvudvärk när jag kom hem från jobb och inte alls var sugen. Så det är en väldigt lugn kväll här hemma, jag var så nära på att somna inne hos Filippa innan när jag läste sagor för henne vid läggning, men tog mig upp och slängde in en maskin tvätt:). Skönt att slippa tvätta imorgon och istället mysa en massa med tjejerna. Hoppas på sol så att vi kan vara ute hela dagen!

Önskar er en fortsatt mysig kväll, så hörs vi mer imorgon! Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards