Alla inlägg den 24 maj 2015

Av Emelie - 24 maj 2015 20:30

Syskonbus ute på trädäcket efter frukosten:).

Bus med pappa.

Pappas flickor:).

Hejsan! Vilken härlig dag vi har haft idag, äntligen lite värme. När jag vaknade imorse såg jag även att Måns och Sverige vann igår, så roligt även om jag inte såg det. Idag har vi varit ute i trädgården nästan hela dagen och som jag längtat efter just en sådan dag, bara vara och ha det skönt ute:). Idag sprang jag även 1,5 mil, vilket är det längsta jag sprungit på väldigt länge. Tänkte jag skulle springa milen när jag gick ut, men så kändes det så himla bra så jag fortsatte:). Så mycket lättare och roligare det är att springa när det är sol och varmt ute. Att träna får mig verkligen att må superbra!

Hoppas ni haft en härlig helg, så hörs vi mer imorgon;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards