Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Emelie - 16 maj 2015 13:29

Rosa maränger till kvällens dessert, som jag tyvärr inte kan avslöja här just nu:).

Hejsan! Lördag och full rulle. Jag startade dagen med ett bodypump pass imorse, där jag även träffade min svägerska:). Sen har jag bakat maränger till kvällens dessert som jag hoppas blir god;). Vi ska ju på middag hos fina vänner ikväll, så ska försöka ta en massa bilder så jag kan visa er desserten imorgon. Kanske dyker upp på instagram ikväll;). Har även hunnit med att rensa lite ogräs i trädgården. Alltså en väldigt effektiv lördag än så länge. Just nu har jag dock lagt mig en stund på soffan för att vila så att man orkar vara vaken ikväll, när Felicia vaknar sex om morgnarna är man inte så värst pigg om kvällarna.

Hoppas ni har en fin lördag & att solen lyser på er, här är det grått och trist! Kram på er, så hörs vi mer imorgon:).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards