Alla inlägg den 1 maj 2015

Av Emelie - 1 maj 2015 21:36

Bild från frukosten imorse:). Det blev en syrlig smoothie på hallon, mango, banan och grekisk yoghurt. Blev såklart bullar och kaffe till också;). Ett nytt underlägg har fått flytta in här hemma med texten Skåne:).

Kvällen avslutas också med en massa gott, naturgodis och Cola:).

Hejsan! Tänk att vi nu är inne i maj månad, känns galet tycker jag. Snart är det ju midsommar, sen är sommaren här. Vill gärna hinna njuta lite av våren också ju. Hoppas att maj månad bjuder på mycket sol och lite varmare temperaturer. Vi har startat denna månaden i ett ganska lugnt tempo. Jag startade dock med att springa milen i förmiddags, vilket gjorde mig superpigg, så himla skönt! I eftermiddag efter Felicias vila fick vi ett ryck och åkte in och shoppade nya byxor och jeans till Filippa då hon tydligen vuxit ur de flesta av sina jeans i hennes garderob. Konstigt det där, helt plötsligt tar dom ett skutt och alla kläder är för små. Så hela fyra nya par byxor blev det till henne:).

Hoppas ni haft en fin första maj och en bra start på långhelgen! Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards