Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Emelie - 17 maj 2015 19:50

Igår var vi som sagt hos vänner där vi åt 3-rätters:).

Förrätten var en pizza på vattenmelon, med pumpakärnor, fetaost, granatäpple kärnor, saft från citron, olivolja, peppar och myntablad. Så enkel, somrig, supergod och en perfekt förrätt enligt mig:).

Varmrätten var såklart också jättegod. Fläskfilé med bacon, potatisgratäng och haricoverts.

Efterrätten stod vi för och det blev en kladdkaka med fudgetäcke, hallonmaräng och hemmagjord vaniljglass, god men mäktig:).

Hejsan! Som ni förstår med ovanstående bilder, var vi väldigt mätta och belåtna efter gårdagens middag. Så himla gott alltihop och supertrevligt som alltid. Imorse när man vaknade var man dock inte lika pigg, lite sovmorgon hade ju inte varit fel, men riktigt så fungerar det inte när man har barn;). Jag tog mig i alla fall ut på en löprunda, som var superblåsig men väldigt skönt efteråt och lite piggare blev jag allt. Nu sover tjejerna så nu blir det en lugn kväll i soffan med lite gott:).

Fin kväll till er & hoppas att ni haft en helg!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards