Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Emelie - 10 maj 2015 20:51

Idag bakade jag supergoda vaniljbullar som vi mumsade på i eftermiddag.

Inte alls svåra och baka och så himla himla goda, speciellt när dom är sådär ljumna;).

Godkväll! Hoppas ni haft en skön helg? Den här dagen gick väldigt fort, men jag hann både med att baka och att städa huset. Så skönt med ett städat hem. Filippa följde med hem till farmor och farfar efter fotbollsträningen i förmiddags och lekte med sin kusin Smilla där hela dagen, så då hann jag med en hel del. Det är nämligen stor skillnad på ett och två barn. Så när Felicia sov middag i lite mer än två timmar passade jag på att fixa och dona:).

Nu ska jag se klart mästarnas mästare:). Mysig kväll till er!

Av Emelie - 10 maj 2015 13:40

Vår lilla mini i en söt enkel klänning från hm:).

I förmiddags när Filippa var på fotbollsträning, passade jag och Felicia på att leka och busa.

Vår söta lilla docka:).

Hejsan! Jag håller på att baka lite bullar till söndagsfikat, så får bli ett snabbt hej nu:). Söndag och det är riktigt tråkigt väder, regnigt och grått är det ute. Inget majväder alls. Men jag tog mig i alla fall ut på en löprunda innan, blöt som en katt var jag när jag kom in, men ändå alltid lika skönt efteråt. Annars går denna dagen till att städa och baka, helt ok tycker jag:).

Nu är det dags att ta ut bullarna från ugnen, hörs lite mer senare;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards