Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Emelie - 6 maj 2015 21:33

En god fruktsallad på jordgubbar och ananas fick det bli ikväll:).

Hej på er! Tiden springer verkligen iväg, känner att tiden inte räcker till alltid. Vardagarna susar liksom förbi. Jag slutar ju 18, sen kommer man hem och vill hinna mysa så mycket som möjligt med tjejerna innan det är dags för dom att gå och lägga sig. Sen går jag ofta ut och springer om kvällarna, finns ändå inget vettigt på tv och jag prioriterar min träning före en massa tv program. Ni kanske tycker det låter jobbigt, men jag älskar det. Såklart tycker jag det är skönt med vilodagar och njuter av det också, men träningen ger mig verkligen så mycket energi. Är så glad att jag har jobb här i Svedala där vi bor, kan inte förstå hur jag orkade pendla in till Malmö innan, men när man väl är inne i det ser man väl det inte på samma sätt. Det är så himla skönt att ha 5 minuter med cykel till jobb:).

Nu ska jag passa på att mysa med sambon när det är paus i fotbollen:). Hörs snart igen!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards