Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Emelie - 2 maj 2015 21:09

Efter Felicia vilat middag idag, åkte vi till skogen och hade det helt underbart, sol och två glada tjejer som tyckte det var toppen att komma till skogen och springa runt:).

Filippa klättrade och lekte en massa.

Vänta syrran:). Felicia följer efter sin storasyster vart hon än går;).

Godkväll! Idag är det lördag fast att det känns som söndag, så himla skönt! Jag är dessutom ledig på måndag också, så jag är riktigt långledig:). Solen har varit framme hela dagen och det har varit riktigt fint väder hos oss fast att det varit kalla vindar. Idag har vi hittat på lite av varje. Jag har hunnit med att träna, städa och sen har vi varit ute i trädgården och fixat lite också. Eftermiddagen avslutade vi i skogen och det var två trötta och glada tjejer som somnade gott ikväll. Imorgon blir det kalas för min syster som fyller år.

Nu tänkte jag plocka fram lite godis och se om det är någon rolig film att titta på:). Mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards