Alla inlägg den 25 december 2015

Av Emelie - 25 december 2015 21:10

Tänkte bjuda på lite bilder från julafton. Blev inte jättemånga bilder men några hann jag knäppa av:). Här är en bild på världens finaste tjejer och en av bilderna på årets julkort!

Filippas juluppsättning.

Min fina familj.

Juldukningen.

Granen och alla julklappar:).

Tomten på besök;).

Juldesserten. Den bestod av saffranspannacotta, risgrynsgröt och pepparkakskladdkaka med lingongrädde och alla var supergoda.

Hejsan! Hoppas ni haft en mysig julafton och att juldagen varit lika bra. Filippa vaknade ju med feber på lille julafton och kvällen slutade med att hon kräktes hemma hos svärföräldrarna:(. Men sen var hon hur pigg som helst när hon vaknade på julafton och åt som vanligt, vilket var superskönt. Ett tag var jag lite orolig för att vi inte skulle kunna fira julafton. När vi kom hem till mina föräldrar lagom till Kalle så tog det väl cirka 10 minuter innan Filippa kräktes, stackaren. Så det blev en konstigt start på julaftonsfirandet. Filippa mår i vilket fall bra igen och var pigg och kunde öppna alla sina klappar igår, så det blev en supermysig julafton ändå. Så glad och tacksam för alla fina julklappar vi fick både igår och på lille julafton och tjejerna är supernöjda och har mycket nytt att underhålla sig med nu:).

Nu blir filmmys här hemma. Fortsatt mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards