Alla inlägg den 14 december 2015

Av Emelie - 14 december 2015 21:44

Idag har tjejerna klätt Filippas minigran. Dom var väldigt koncentrerade och nöjda när den var färdig.

Godkväll! Idag har jag varit ledig, är ju det varannan måndag. Det passade ju perfekt eftersom det var luciafirande på dagis idag. Dom var så himla söta och riktigt duktiga på att sjunga. På onsdag ska dom lussa på ett äldreboende och det tycker Filippa ska bli superskoj, för hon frågade direkt när vi kom hem när hon skulle få gå luciatåg igen:). Annars har jag myst och lekt en massa med tjejerna idag. I förmiddags var vi ute på lekplatsen, sen har jag och Filippa spelat FrostYatzy och byggt pussel medan Felicia sov middag. Det gäller ju att passa på att göra sådana saker när lillasyster sover annars förstör hon mest.

Hoppas ni haft en bra måndag & start på veckan!

Av Emelie - 14 december 2015 09:19

I lördags var vi på julmarknad på Övedskloster med mina föräldrar och min syster med hennes son. Här provar Filippa en traktor:).

Felicia ville såklart också sitta på en traktor.

Där fanns även en liten isbana så Filippa åkte sitt premiäråk där och tyckte det var superskoj. Hon var riktigt duktig och hade jättebra balans. Så det lär bli mer skridskoåkning i vinter:).

Här tittar vi på tomteparad.

En glad Filippa som var nöjd med dagen. Blev inte så många bilder, men vi hade en riktigt mysig eftermiddag i lördags.

Nu ska jag ta på mig och tjejerna och gå ut en sväng till lekplatsen, hörs kanske lite senare;). Fin måndag till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards