Alla inlägg den 4 december 2015

Av Emelie - 4 december 2015 21:10

Äntligen fredagskväll & här sitter vi i soffan och har Idolfinalen på i bakgrunden. Vi har ju inte följt idol så vi har ingen vidare koll, men men finns inte mycket annat att se på denna kväll och helt ok som bakgrundstv;).

Hej! Så var det fredag och denna veckan har varit lite konstig och "hackig" eftersom jag vabbat 2 timmar på förmiddagen och börjat lite senare. Filippas vattkoppor har börjat torka så på måndag kan hon äntligen gå på dagis igen och som hon längtar. Frågat typ varje dag om hon ska till dagis, så hon saknar nog sina kompisar och kusin där. Känns som vi kommit lindrigt undan med Filippa och hennes prickar:). Hon har väl haft en ca 25 vattkoppor och ingen feber, lite kliande på nätter men annars har hon varit lika pigg och glad som vanligt. Felicia har inte fått några än, men hon har haft feber idag, så förhoppningsvis kommer hennes imorgon eller om någon dag. Hade som sagt varit skönt att ha det avklarat på båda tjejerna. Så det blir inget 2-års kalas som vi är bjudna på imorgon. Tråkigt men finns inte mycket att göra åt det. En lugn helg hemma väntar. Jag jobbar visserligen imorgon till 14, sen ska sambon på julfest med jobb så blir en myskväll med mina tjejer:).

Hoppas ni får en fin helg! Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards