Alla inlägg den 10 december 2015

Av Emelie - 10 december 2015 21:03

Dagens första kopp kaffe och absolut den godaste!

Hejsan! Sitter och ser slutet på Ernst då jag nästan precis kom hem från ett träningspass. Varit så trött och sovit dåligt denna veckan så det ska bli extra skönt med helg och ledighet. Tur att jag orkar ta mig till träningen, för man blir verkligen piggare och på bättre humör.
I helgen ska vi bland annat på julmarknad och så ska vi köpa gran så julstämningen smyger sig sakta men säkert på, så härligt! Ja förutom att vi inte har någon snö, men det kommer vi nog tyvärr inte få, men hoppas kan man ju alltid. Så en härlig och mysig helg har vi framför oss och som avslutas med Lucia på söndag:).

Nu blir det mys med min andra hälft. Fortsatt mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards