Alla inlägg den 7 december 2015

Av Emelie - 7 december 2015 21:28

Så var måndagen snart slut och jag startade veckan med ett bodypump pass nu ikväll efter jobb. Efter träning blev det bland annat denna goda smoothie:). Så skönt att kicka igång veckan med lite träning.

Hejsan! Ja min helg försvann i ett rasande tempo, så jag hann inte kika in här.
När jag kom hem från jobb i lördags hann jag bara hem för att sedan köra sambon till en arbetskollega. Sen åkte jag och tjejerna hem och lagade köttbullar som Filippa hade önskat till middag. Så en mysig eftermiddag och kväll hade vi när sambo var ute på galej (julfest). Jag och Filippa passade på att mysa extra mycket när Felicia lagt sig. Så himla mysigt med lite egentid med min stora tjej.
Idag har tjejerna varit på dagis igen efter en veckas sjukdom. Felicia har fortfarande inte fått vattkoppor, så vi får väl se om hon får det nu om någon vecka eller om det kommer senare. Tjejerna tyckte i alla fall att det var skoj att vara tillbaks på dagis och alla sina kompisar, så nu hoppas vi att vi slipper vabba på ett tag.

Nu blir det lite tv innan sängen kallar. Fortsatt mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards