Alla inlägg den 20 december 2015

Av Emelie - 20 december 2015 20:39

Lagom tills fjärde advent slog min amaryllis ut, så himla fin. Är inte alls för rött egentligen, men när jag var på jakt efter en vit amaryllis hittade jag ingen där jag var, så fick bli den här:).

Hejsan! Veckan och helgen har rullat på så har inte hunnit kika in här så mycket. Felicias vattkoppor har äntligen börjat torka, för det har varit några tuffa nätter med mycket klåda för henne:(. Så himla synd det varit om henne och man har känt sig så hjälplös, men tack och lov går det ändå över förhållandevis fort. Så imorgon blir det dagis för Felicia igen. Annars har jag jobbat i helgen och igår var vi hos vänner på middag. Trerättersdags var det och vi stod för efterrätten igår, provade en helt ny dessert, som blev supergod och väldigt passande så här i juletider. Lovar att jag ska lägga upp receptet:).

Hoppas ni haft en bra helg, endast tre dagar kvar att jobba innan julafton:).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards