Alla inlägg den 13 december 2015

Av Emelie - 13 december 2015 21:11

Vår egna fina lilla Lucia. Imorgon ska hon få lussa på dagis och det ska bli så mysigt att titta på:).

Två söta lucior.

Godkväll! Sitter i soffan och har precis sett Solsidan och Hellenius hörna. Det tredje ljuset är tänt och luciadagen är snart över. Nu går det riktigt fort till jul. Så mysigt med Lucia idag tycker jag. Vi har sett på luciatåg på tv och Filippa längtar nog tills imorgon då hon ska få gå Lucia på dagis:).
Idag har vi i alla fall handlat gran och det blev en liten lagom Kungsgran. Så svårt att välja gran tycker jag, dom ser ju lite sena och vinga ut när man tittar på dom, men med lite kulor och ljus i blir den säkert jättefin:). Men vi väntar tills nästa helg med att sätta in den. Då infinner sig förhoppningsvis julstämningen i vårt hus på riktigt:).

Nu ska jag se en film och invänta sambon som är och spelar paddel. Fortsatt mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards