Alla inlägg under december 2014

Av Emelie - 2 december 2014 19:27

Imorse vaknade jag klockan sju & då låg båda flickorna fortfarande och sov, kändes konstigt att vakna före mina prinsessor. Jag passade på att tassa upp och tända ljus och fixa frukost. Vid halv åtta vaknade Felicia och kort därefter Filippa. Tänk om dom båda kunnat synka varandra så varje morgon;).

Godkväll! Precis ammat och nattat Felicia, sambon läser för Filippa. Sen blir det myskväll och fixa lite julklappar via nätet. Nu närmar det sig och jag tycker alltid att december månad går så himla fort. Jag saknar dock lite snö för mer julkänsla och sen är det så mysigt med allt vitt:). Med Felicia är det lite bättre idag, hon har inte haft någon feber så det går nog mot rätt håll även om det fortfarande inte är bra.

Nu ska jag hoppa in i duschen, blev ett träningspass idag...sen blir det mys och ha kväll:).
Hoppas ni haft en bra tisdag! Kram på er

Av Emelie - 1 december 2014 20:14

Så här nöjd och glad var Filippa imorse när hon skulle få öppna första paketet i sin julkalender:). Hon är så glad och tacksam för minsta lilla hon får, så himla roligt att se!

Hejsan! Måndag och en full dag på jobbet, nu när det börjar närma sig jul så det är det massor att göra:). Felicia vakande ännu en dag med feber imorse och sambon var uppe med henne på vårdcentralen i eftermiddag, tack och lov hade hon inte halsfluss som jag gissade på. Annars har hon varit lite piggare idag, fast ändå inte sig själv då hon absolut inte vill vara själv och man ser på hennes ögon att hon inte mår bra stackaren. Nu hoppas vi i alla fall att det blir bättre och går mot rätt håll! Tittade ni förresten på julkalendern på tv imorse eller ikväll? Vi satt hela familjen bänkade nu ikväll och jag tyckte den verkade bra, men tror nog att Filippa fortfarande är lite för liten för att uppskatta den.

Nu sover våra små skatter och jag tänkte se lite tv och mysa ner mig i soffan, fin kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards