Alla inlägg den 7 december 2014

Av Emelie - 7 december 2014 19:22

Så var andra ljuset tänt:).

Godkväll! Söndag och redan andra advent. Tiden springer verkligen iväg och snart är det julafton:).
Idag har vi haft en träff med föräldragruppen från när Filippa var liten, så trevligt och roligt att ses allihopa igen. Vi var hemma hos Anna med sin familj och åt en massa gott. Barnen busade och hade superroligt, så en riktigt härlig söndag har vi haft. Nu har jag landat i soffan och flickorna är nattade. Sambon är och tränar och jag har beställt hem mjukglass, som han ska köpa till mig efter sin träning. Har så ont på min tunga, ja jag vet det låter väldigt konstigt. Är förmodligen något virus som satt sig där, för har varken feber eller är förkyld. Så kall glass smakar bäst just nu och det är ju inte fel;).

Hoppas ni haft en mysig söndag & advent!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards