Alla inlägg den 10 december 2014

Av Emelie - 10 december 2014 10:56

Mysigaste stunden på morgonen, frukost och tända ljus:).

Hejsan! Vilket väder vi har idag, storm och regn som piskar mot fönstren. Mysigt när man sitter inne, men den lilla biten vi har till dagis var inget vidare alls idag. Nu sitter jag i alla fall i soffan och bara tar det lugnt medan Felicia sover. Med mig är det något bättre, men absolut inte bra. Har fått ont i halsen också:(. Nog tjatat om det;). Idag är det tvätta som står på schemat, så maskinen går för fullt nere i tvättstugan, lagom syssla denna onsdag:). Sitter även och funderar på vad jag ska laga till middag idag? Alltid lika svårt att komma på tycker jag. Får nog bli att testa en matkasse snart så att man får lite inspiration till nya maträtter.

Hoppas ni får en mysig Lill-lördag! Håll er inomhus och mys;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards