Alla inlägg den 11 december 2014

Av Emelie - 11 december 2014 20:07

Lyckan hos en tre-åring som får klä sin egna lilla gran i rosa kulor är obeskrivlig att se:)

Supernöjd och glad är hon över sin gran som står inne på hennes rum:).

Godkväll! Det blev en liten tur till Ikea i eftermiddag för mig och Filippa. Det var där vi fann den här fina lilla plastgranen som nu står på Filippas rum med rosa kulor i. Hittade inga kulor på Ikea så fick köra till Biltema där vi fann dessa perfekta rosa små julgranskulor:). Annars blev det lite inslagspapper och annat smått som fick följa med hem.

Nu är det både Jul med Ernst och Roy Fares på tv, älskade jul och allt bak;). En fortsatt mysig kväll till er!

Av Emelie - 11 december 2014 10:24

Åh vad jag älskar hyacinter, speciellt när de håller på att slå ut och en underbar doft börjar sprida sig:). Har hyacinter lite här och var här hemma, det är absolut en favoritblomma nu till jul.

Hej! Så var det redan torsdag, veckorna går verkligen så fort! Idag har jag inga planer alls, men funderar på att ta med mig Filippa till Ikea när jag hämtat henne från dagis. Känner att jag är lite rastlös och behöver göra något, träna kan jag ju inte med tanke på min hals:(. Det är i vilket fall betydligt bättre idag, så tror nog snart att det ger med sig:).

Nu ska jag ta tag i lite vardagssysslor;). Hörs kanske lite senare! Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards