Alla inlägg den 3 december 2014

Av Emelie - 3 december 2014 12:01

Den här underbara babybacon har fått flytta in på Felicias rum. Lottas "Bamsen". Filippa har en stor "Bamse" från maileg & Felicia fick en liten mindre gris.

Den här fina grisen är handgjord av en tjej jag följer på instagram, så himla duktig!

Hejsan! Då var det redan onsdag och mitt i veckan. Grått och tråkigt är det ute, men igår fick vi upp lite ljus i vår trädgård, så himla mysigt! Felicia är ännu bättre idag även om näsan rinner & hon har en tråkig hosta, så är hon mycket piggare och gladare:). Igår kväll fick jag även tag i en del julklappar på nätet så är nästan helt klar med alla, någon liten kvar men det känns riktigt skönt att vara ute i god tid. Har ni börjat handla julklappar? Eller gör ni det i sista stund? Kanske är ni klara sen lång tid tillbaka:)?

Hoppas ni får en fortsatt bra onsdag, så hörs vi kanske lite senare;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards