Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Emelie - 20 januari 2015 21:00

Hej mitt vinterland:). Det kom faktiskt en hel del snö idag, som tyvärr nästan redan är borta:(. Men vi hann ut och busa i snön i alla fall.

Bästa tjejerna fick åka pulka tillsammans:).

Blev en sväng till lekplatsen också för att gunga lite. Felicia älskar verkligen det och skrattade hela tiden!

Godkväll! Har nästan precis landat i soffan. Har tränat ett bodypump pass ikväll och i eftermiddag blev det en löprunda, så dubbelt upp med träningen idag. Alla som såg mig ute idag när jag sprang måste trott att jag var galen som sprang i slasket, men det gick bra förutom att jag blev superblöt om fötterna.

Nu är jag lagom trött och ska fortsätta njuta av lite kvalitetstid med sambon! Fortsatt mysig kväll till er!

Av Emelie - 20 januari 2015 10:52

Idag blir det en dag hemma med mina tjejer. Nämligen kräksjuka på dagis och det hoppar vi gärna över, så bäst att hålla sig hemma.

Hej tisdag! Ja det blev som sagt en dag hemma för Filippa. Utanför fönstret snöar det för fullt, så efter lunch är planen att vi ska gå ut och åka lite pulka:). Filippa har redan varit ute en stund i trädgården, då hon blev så glad när hon såg att det snöade ute. Så det blir nog en riktigt mysig dag med mina flickor idag:).

Nu ska jag måla naglarna på Flippis:). Önskar er en fin dag! Kram E

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards