Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Emelie - 11 januari 2015 20:39

Bästa syskonkärleken! De är så söta mot varandra (nästan alltid) och tycker om att pussas och busa ihop. Det är så härligt att se dom tillsammans, våra fina flickor:).

Godkväll! Vilken storm vi har haft i helgen, det var ju helt galet som det blåste igår kväll och inatt. Tack och lov har det lugnat ner sig nu. Vad jag förstår så har det kommit massor av snö uppåt landet, här har det tyvärr bara regnat, så himla trist! Helgen har annars varit väldigt lugn, igår var mina föräldrar här på middag och idag har vi varit och bowlat en stund under eftermiddagen. Filippa var så rädd i början och ville inte alls, men sen släppte det och till slut ville hon inte gå därifrån:).

Hoppas ni haft en mysig helg, nu blir det lite tv tittande innan sängen kallar på mig;). Önskar er en fortsatt fin kväll!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards