Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Emelie - 12 januari 2015 21:00

Att tända ljus denna årstiden är ett måste varje dag tycker jag:).

Hej på er! Då var det måndag igen och vi har en ny vecka framför oss:). Jag har jobbat idag och sambon har varit hemma med flickorna. Han har även varit duktig och hunnit med lite målning. Nere i källaren ligger nämligen vår sänggavel på tork som blivit vit och så fin, längtar tills den är helt torr så vi kan sätta upp den. För några veckor sedan köpte vi nya sängbord och ny byrå så sovrummet har fått sig en liten makeover och när sänggaveln är på plats är det bara lite piff med tavlor kvar, sen har vi nästan ett helt nytt sovrum:). Lovar att ta bilder så fort gaveln är på plats!

Hoppas ni haft en bra start på veckan! Kramar E

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards