Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Emelie - 6 januari 2015 21:28

Tänk att vara lillasyster och se upp till sin älskade storasyster och göra precis som henne:). Felicia har nästan precis upptäkt vår trappa som går ner till källaren. Vi är ju väldigt sällan där nere förutom när vi tvättar i tvättstugan, men ibland som idag var vi där nere och busade i vårt stora tv rum. Felicia tyckte det var väldigt roligt att krypa ut till trappan och klättra upp:).

Vår lilla busunge som upptäcker en massa nya saker varje dag:).

Godkväll! Har varit en väldigt lugn och mysig trettondag, förutom när jag var ute och sprang en runda;). Det gäller att passa på så länge det är barmark för rätt som det är har vi snö och då blir det för halt för att löpträna tycker jag. Nu avslutar vi denna dagen framför tvn och laddar upp för en ny dag imorgon:).

Hoppas ni haft en skön ledig dag! Kram på er

Av Emelie - 6 januari 2015 10:40

Mysig långfrukost med familjen är nog det bästa som finns!

Hejsan! Skön ledig dag vi har framför oss, så härligt med dessa röda dagar! Idag ska sambon och Filippa iväg och bada med kusin Smilla och hennes pappa. Under tiden håller jag ställningen här hemma och tar tag i tvätthögen:). Annars blir det en lugn dag som vi tar lite som den kommer. Soligt och fint väder ute idag, så en löprunda lär det bli för mig också.

Dags att bygga med lite pärlor tycker Filippa;). Fin tisdag till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards