Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Emelie - 7 januari 2015 15:04

I förra veckan fick vi hem vår fina "instagramtavla". Det var först igår den kom upp inramad och allt:). Det är en tavla med småbilder från 2014, så roligt att ha. Måste bli bättre på att framkalla bilder eller göra fotoböcker. Jag tar ju så himla mycket bilder, men de stannar tyvärr oftast på Ipaden. Så det får nog bli mitt nyårslöfte!

Hej soliga onsdag! Känns nästan som vår ute idag här nere i Skåne. Övriga landet verkar ha fått snö, vilket jag faktiskt också hoppas vi får lite av snart så vi kan åka pulka:). Sambon slutade lite tidigare idag (ja han slutar ju alltid tidigt), han var hemma redan vid elva, så en riktig mjukstart för honom på jobbet. Efter lunch gick vi ut en sväng och Filippa fick cykla med sin cykel:). Nu är jag nästan precis hemkommen från BVC med vår Felicia som varit på 10 månaders kontroll. Hon är fortfarande en liten mini och väger nu 7845g och är 72,5cm lång, så en långsmal tjej vi har:). Resten av dagen spenderar vi nog med pärlbygge. Filippa är inne i en riktig pysslarperiod och att bygga pärlplatta är toppen just nu:).

Hoppas ni har en bra onsdag & att det inte varit alltför tungt för er som börjat vardagen idag igen:).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards