Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Emelie - 15 januari 2015 20:42

Innan läggdags körde dessa systrar vagnrace i vardagsrummet:).

Säger som så att ljudnivån var hög & roligt hade dom!

Storasyster får lillasyster att skratta mest hela tiden, så underbart att se!

Godkväll! Sitter och ser på Sveriges mästerkock som så många andra misstänker jag;). Trött i hela kroppen är jag. Både jag och sambon kom ut på våra löprundor idag, trots regnet som piskade där ute och blåsten ska vi inte ens prata om. Men stolt över sig själv är man och efteråt är det ju alltid så himla härligt!

Det var även två trötta tjejer som somnade efter en massa kvällsbus. Springa med vagnar är skoj. Ska bli så spännande att se när Felicia tänker börja gå, Filippa hade ju börjat ta sina första stapplande steg vid denna åldern. Felicia har varit på gång länge och nästan varit tidigare än Filippa med mycket, men är nog allt en liten fegis. Är superstadig men vågar inte riktigt själv än. Men det kommer när det kommer, även om man lätt jämför med första barnet trots att de är två helt olika individer.

Nej dags att fortsätta se lite på "kockarna". En fortsatt mysig kväll till er!

Av Emelie - 15 januari 2015 10:09

Fick bli en gammal förebild på hur det såg ut innan vi målade om sänggaveln och bytte ut sängborden:).

Här har ni en bild på hur det ser ut nu, tänk så mycket man kan göra med lite färg. Nu har vi ett nytt ljust och fint sovrum och vi är supernöjda!

Hej! Torsdag och idag är det tulpanens dag, så får nog bli till att handla hem lite tulpaner idag;). Igår var det Felicias dag, vi firar inte direkt namnsdagar och jag har dålig koll på våra namnsdagar, men skoj när man råkar kika i almanackan och ser att det är dotterns dag:). Idag har jag inget direkt planerat förutom en löprunda i eftermiddag, det blåser dock jättemycket ute men det är bara att bita ihop. Hoppas även att jag har ork till att måla lite ikväll när tjejerna lagt sig, nästa lilla projekt här hemma är nämligen hallen:).

Ni får ha en fortsatt mysig dag! Kramar E

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards