Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Emelie - 16 augusti 2014 08:49

Helgblommorna är på plats, rosa rosor fick det bli:).

Godmorgon! Lördagsmorgon och vi har precis ätit en god frukost med surdegsbullar från konditoriet. Fick målat en bra bit av planket igår och det blir så fint...bara hur mycket som helst kvar att måla, men det får ta sin tid. Idag blir det inget målande då sambon och hans pappa ska fixa lite med vårt kommande uterum. Tänkt måla mer imorgon och på måndag, men enligt väderprognosen ser det ut som det ska regna dessa dagarna, vi får väl se om det stämmer. Jag och tjejerna får busa i trädgården idag, solen lyser i alla fall just nu, även om det inte är så varmt så vill jag passa på att vara ute så mycket som möjligt. Ikväll kommer vänner hit på middag, ska bli trevligt!

Hoppas ni får en mysig dag! Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards