Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Emelie - 3 augusti 2014 17:59

Idag har vi haft en mysig förmiddag vid Göta kanal. Visst är det vackert!

Filippa tyckte det var skoj med broöppning och att titta på alla båtar.

Min fina sambo.

Barnen tittar på båtarna, väldigt fokuserade:).

Felicia sov sött i vagnen.

Glasspaus, frozen yoghurt glass med en massa gott:).

Filippa tyckte såklart det var supergott;).

Hej i värmen! Vi har verkligen toppen väder! Supervarmt och soligt som vi är så bortskämda med vid det här laget. Vi har det jättemysigt hos våra vänner. Äter och dricker gott och har det helt enkelt så trevligt man kan ha det. Idag gjorde vi en liten utflykt till Göta kanal, så himla vackert! Glassätande och mycket tittande på båtar:). Perfekt utflykt som uppskattades av både oss vuxna och barnen.

Nu ska jag inte sitta här mer...hoppas ni haft en fin helg!

Kram kram

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards